jobba igen

japp då va det dax och jobba i morgon. har ju vart ledig nu i en vecka. skönt. nu i helgen så har jag vart hemma hos min syrra. och ja va har vi gjort. det va nån typ av rockfestival i centrum så vi gick ner dit båda dagarna. det va kul men jätttte mycket läskigt och konstigt folk. med typ tuppkam och nitar och massa smink och sånt. hehe men det är ju så dom ser ut som är på en rockfestival. och ja så kommer jag blond och kritvit och ja så lite rock man bara kan bli. men det är roligt i alla fall. sen så va vi på nån rockbar det va oxå kul. men det spelas ju typ bara rockmusik och sånt. sen så sov jag på soffan och vaknade av att en liten tilda typ försöke och gräva sig ut från sin bur. kändes som att hon krävde i mitt huvud. men det va bara och gå upp och släppa ut henne. men man kan inte gå och lägga sig igen för då äter hon upp alla kablar så man får va vaken kolla på tv och ha koll på vart hon är. sen har dom skaffat sig fåglar oxå två stycken. dom va söta men lite skumma för dom har köpt dom av nån som inte ville ha dom längre så dom är inte så väluppfostrade men det blir nog bättre.

sen så klipte syrran mej oxå och ja det va lika plågsamt som vanligt hehe. men det va sååå slitet så det behövdes värkligen. typ mitt hår skrek klipp mej klipp mej. men nu har jag gjort det i alla fall:).

sen har det nog inte hänt så mycket mer

men ha det så bäst.

innan klippningen



efter klippningen ser inte så snyggt ut på det här kortet är så fluffigt men blir nog bättre när jag har plattat det:)




jag och syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0