köpte sticksåg i haninge

japp idag va jag in till haninge och köpte mej en sticksåg och sandpapper. varför detta¿ jo jag och jonte observera jag och jonte ska lägga nytt golv till mej i badrummet. så ja vi får se hur det går. och man måste ju såga ut för toan. så jag har ritat en mall och då behövde jag sen en sticksåg för att såga ut toan. hehe ja vi får se hur det går. eller om jag sår säga vad va det jag sa till pappa. för han hävdade att det är ju såååå lätt att det där klarar ni av helt själva. jag ba ee jaha. jag har typ aldrig lyckats och spika i en spik rak utan att den böjer sig 10 gånger och man får hammra lite på sidan för att den ska bli rak igen. men som sakt va den som väntar får se. sen så köpte jag typ bara lite leggins i haninge kände mej riktigt sparsam. köpte typ inget onödigt. kan bero på att jag har inga pengar och slösa eller.

sen i tisdags så va jag och red på min kusins tjejs häst. det va en vit arab jätte fin blev typ helt kär. den va fin och rida tyckte jag oxå. dom rider ju mest bara ut med den så den men den tyckte nog att det va kul och få jobba lite. det är kuloch rida andras hästar och känna lite hur dom är och så. men den va snäll och lite seg men det va jag bered på. hehe araber är inte så pigga som folk tror. det är som vanliga hästar gör inte mer än vad dom behöver. men den va söt och rund. hehe och hade arab man:).

sen har jag inte gjort så mycket mer. nu är jonte här fast han sover. hehe han har jobbat natt och dom håller på och borrar i hans lägenhetslänga. ja och det är ju inte lyhört där eller man hör typ när grannen under tappar en nål. så när dom borrar så känns det som att dom borrar i ens huvud. lite svårt och sova då. så han sover nu men jag ska nog väcka honom snart:)

nej det va nog all uppdatering ja det händer ju inte så mycket i mitt oerhört interessanta liv

men ha det så bäst

hästen som jag red


Kommentarer
Postat av: saraaaa

haha jag kan redan se camillas min när hon får nys om araben...

2009-08-19 @ 19:43:28
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0