regn på g

hmm ja det ser ut som att det ska regna idag jippi. det regnade i alla fall igår. vi ska på nån medeltidsgrej i finsta antingen idag eller i morgon. och ja jag har bara tyg skor med mej. så om det börjar och regna eller om det regnar i morgon så betyder det att stället vi ska va på kommer och förvandlas till en lerhög. och då kommer mina tyg skor inte stå emot så mycket lera och vatten. så då måste jag köpa mej ett par gummistövlar och gå runt i. hehe jag hoppas att dom har några coola som man kan köpa för jag vägrar ha några fula. nej då blir jag hällre blöt. nej men jag får väl be till gud eller vem det nu är man ska be till att det inte kommer mer vatten.

vad häner mer då. hmm igår så åkte jag hem till jonte efter jobbet och nu är jag här. vi åte nötter och drack öl och kollade på saw 5. den va bra jag har ju sett alla. men dom är lika otäcka som vanligt. men jag tycker ändå att dom är bra. sen så kollade vi på dumpad har sett den förut men den är så rolig.

och nu sitter jag typ som vanligt och väntar på att jonte ska vakna men jag ska gå och väcka honom snart. hehe törnrosa för inte sova hela dagen;).

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: hockeybruden

Snygg blogg, följa varandra?

2009-08-29 @ 15:09:08
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0