snart

ja snart ska jag dra till min syrra i sö-tälje(södertälje). ska bli trevligt vet inte riktigt vad vi ska gö än men det visar sig nog. och ja angående golvet så gick det inte så bra. så nu står det och mognar till sig i hallen. hehe i väntan på att dån som kan såga bara råkar komma förbi med en super bra såg och bara råkar gå fel och komma in till mej och vill hjälpa mej och söga lite. och sen bara råkar han lägga klart hela golvet. så att jag sen kan visa det för min pappa. fast enu bättre vorre det i och försig om jag inte klarade det för då kunde jag säga min favo fras som är: va vad det jag sa och då kommer han alltid och hjälpa mej när jag ska lägga golv. för om jag klarar det själv så kommer han och tjura i ett hörg och vägra och hjälpa mej. som nu när jag kan laga punka på min cyckel då kommer han ju aldrig och hjälpa mej med det. hmmm men med bilen så måste han fortfarande gö det.

nej fan måste nog ta och sätta lite fart med tanke på att det tar typ asssa lång tid att ta sig dit ut till södertälje.

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0