städat

japp tro det eller ej men nu har jag städat. eller i alla fall dammsugit upp min godkännda dammuppfödning. och nu så har jag lyckats dock med lite hjälp men ändå. jag har lyckats med nån sladd och få musiken från min ipod till tv:n så att jag kan lyssna på musik från den. åååå jag är sååå begåvad:). jag måste va den sista människan på jorden som lyckas förstå hur man tillslut gör. men det är bara ena högtalaren det kommer musik i från hmmm så det är lite cp. men jag får väll ta hit nån expert som kan kolla på det. hehe som förut så hade jag oxå två högtalare var av bara en fungerade för den fick öl på sig. och det va nog inte lite eller för den bara viskade ut ljudet+att den typ stank öl. men nu har jag två nya som fungerar ja eller det kommer bara ljud från en nu men annars så fungerar den.

sen så har jag jobbat och har väll inte så mycket mer och raportera det sniglar sig fram som vanligt. så ska jag jobba på lördag oxå jipppi. men i morgon är det onsdag i alla fall så snart har halva väckan gått och det är ju bra. har inte gjort så mycket fel än. men veckan är bara barnet. har i alla fall vunnit ett halsband på tradera för 30kr så det tyckte jag va bra.  sen har jag inte gjort så mycket mer. ska nog ut och springa i morgon måste försöka i alla fall:)

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0