stallet

idag så har jag först jobbat som vanligt. men sen så åkte jag till stllet och red på diamant:). vi red på en åker som man får rida på nu. han tyckte att det va jätte kul. förutom att han tyckte att jag va cp som ville rida dressyr på en åker som man kan galoppera fort på. men det gick jätte bra och detva för att han får sån framåtbjudning. hehe så att man slipper sitta och sparka. så emor slutat så va han riktigt fin i båda varven. hehe det är då man funderar varför det aldrig kan gå så bra när man rider inne i ridhuset. men han är såå söt och snäll. sen så åkte jag hem va hemma vid tio. mn det är det värt.

sen så idag så gick jag förbi tyr hantverk i tyresö. och då hittade jag jätte fina skyltar med text som man ska sätta upp väggen. och det fanns en del men jag fastnade för carpe diem. så jag köpte en sån vit som jag ska sätta upp.

i helgen så sk ajag till jonte och vi ska gå på nån medeltids grej i finsta. men marknad och tornespel. det blir nog kul. men jag måste sätta fart och packa för jag kommer inte och palla gö det i morgon. men det är såå svårt och veta vad man ska ha på sig och vad man ska packa ner. hmmm måste kolla värdet om det ska va fint väder eller regn. för jag vill ju inte ha tygskor och leggins och nån kläning om regnet ska stå som spön i backen. hmmm nej måste ta reda på det nu.

sen har jag inte gjort så mycket mer. jobbar till sju i morgon jippi eller not. men den där sista timmen går rätt så fort.

nej nu ska jag kolla vad det blir för väder och packa lite

men ha det så bäst

diamant diamant

bokstäverna som jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0