bubblan

ja idag så va det ridning som stod på schemat(efter jobbet). och idag fick jag rida bubblan. hehe ja i början så gick de lite si och så. men när man sitter ner och kan jobba hästen bättre ja då gick det mycket bättre. jag tyckte att hon va rolig och rida en utmaning. och man måste jobba och rida hela tiden. så jag tyckte om henne. så det va kul och rida idag.

har inte gjort så mycket mer idag. vår praktikant kom idag han heter jonathan så det är lätt och komma ihåg och det gick bra för honom. han får va med och kolla på hehe.

nu har jag tagit lite kort på min älskade halsduk oxå. den är såå varm och gooo.


   

men nu ska jag ta och sova men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag såg precis klart den. Den är HEMSK! Men bra! Ska titta på tvåan någon dag också :)

2009-12-07 @ 23:48:55
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0