ett gott försök

idag har jag försökt och va nyttig. jag gick från mej till sågen och sen till ica maxi och sen hem. det är i alla fall en bit. och ja för alla som inte vet vart sågen ligger så ligger det ca 4km från mej och sen till maxi är det kanske 3km så det blev i alla fall en bit. men det är skönt och ut och gå men det va kallt. i morgon så ska jag jobba inte så där jätte kul. men sen ska jag hem till jonte och det ska bli mycket roligare. vi ska ha våran julafton. efter som han jobbade under hela julen. så jag är lite nyfiken på vad jag ska få i julklapp.

så till den stora frågan här i livet

vad fan händer på nyår. jag har ju en klänning kirrad och allt.

så gott folk vad händer på nyår???¿¿¿

har även haft en diskution med jonte. och nej vi bråkar inte vi diskuterar.. eller nått sånt. men nu har det löst sig. det brukar ju alltid gö det som tur är.

nej nu ska jag fixa lite lunch till mej det blir sallad som vanligt. måste ju tänka på den lilla(eller stora) vikten;)

men ha det såå bäst


Kommentarer
Postat av: Malin

Anna, med den promenaden förtjänar du en pizza! :)



Ha en "god jul" igen då! :)

2009-12-29 @ 18:38:09
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0