fredag

ja idag är det fredag och fredag=fredags final i idol. och ja vem ska vinna det är den stora frågan. för både är sååå bra och så värdiga vinnare. men den som väntar får se. jag tycker att båda är jätte bra så det är svårt. när jag lyssnar på calle så tycker jag att han ska vinna och så kommer erik ut och sjunger och då tycker jag att han ska vinna hmm.

men i morgon så ska jag hem till lena och tommy. för att tommy har fylt år så vi ska hem till honomoch fira honom. jag har köpt en sak. som jag inte kan skriva nu för då är det ju ingen hemlighet;). men jag kan skriva det sen. i alla fall vi ska åta mat och ja då ska jag inte ta mina nya tights som jag knappt kommer i nej nu ska det va nått som jag kan äta och andas i. men har inte bestämt mej än. men jag ska inte va där förens vid fyra på eftermiddan.

en bild på tommy, lena och jag



tommy har makten över tv



en mycket glad tommy



jag och lena



nu är det nyheter och sen idol final:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0