hemma igen

ja jag hade ju tänkt och uppdatera mej innan jag åkte igår och berätta om min outfit men nej. jag han knappt bli klar. fick som vanligt springa till bussen och han typ precis med den. och det är inte så lätt och springa i stövlar med en oknäppt jacka och en halsduk som flygger upp i ansiktet. men i alla fall. nu är jag hemma och har sovit.

det va mycket trevligt där. vi började med att kolla runt på deras julpynt. sen va det dax för glögg. men man måste ju ha russin och mandlar. så vi började med och skala dom och ja det va inte så lätt som man kunde ha hoppas att det skulle va. men det va gott sen. jag tycker bäst om mandlarna och russina. för glögg är ju inte sådär jätte gott men man dricker ju inte så mycket av det. det är ju mest som varm saft. sen va det dax för mat. och det blev pasta carbonara. den va jätte god. sen va det prinsses tårta. den va ju såklart oxå god. så jag va ju väldigt mätt igår. och så drack vi vin till. sen så snackade vi och hade kul. sen så åkte mamma och pappa hem men jag stannade kvar en stund till. eller det blev en lite längre stund. men sen så åkte jag hem vid 3 typ. hehe kul när man hoppas på bussen och vet att nu kommer det ta minst 2 timmar innan jag kommer hem. men resan gick bra det va som vanligt nån som spydde. och det är ju sååå drygt och åka nattbuss hem. den missar inte en enda liten hållplats. men tillslut så kom jag hem vid typ 5. då va det typ bara borsta tänder ringa jonte säga att jag är hemma och sen sova. jag vaknade vid 10 morse och känner mej pigg och kry:).

det är alltid härligt när man vaknar och känner sig pigg efter en kul kväll.

men här kommer min outfit som jag hade igår.


klänningen:H&M
linnet under:H&M
leggins:H&M
ridstrumpor:H&M
stövlar vagabond
skärp:Tiger of Sweden
smycken
halsband:efva attling
gaffelkonst ring och ametist ring och epa klocka





en lika dan bild



här kommer lite mer sevärda kort:)

       

men nu ska jag ta och sätta lite fart här hemma skulle behöva städa. åå alltid lika roligt(not).

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: sara

hahah epa klocka!



ja, dte e fan guldvärt att valna ibland utan baksmälla.

Man tror typ inte att det är sant, typ att man har drömt att man va på fest haha :D

2009-12-13 @ 19:34:47
URL: http://sariih.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fin outfit :)

2009-12-16 @ 23:00:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0