igår

ja igår så va vi på viper. det va trevligt. man kan sammanfatt kvällen med att matte blev för full spyde i handfatet vakten såg det så han åkte ut. sara följde med honom. sen tillbringade dom resten av kvällen på centralen. sen så gick vi därifrån och dom skulle äta på slussen. så då hoppade sara och matte på samma tåg som oss. sen åt vi på slussen jag åt mini morötter:). sen åkte vi hem. fast det är ju bara jag som skulle åt mitt hål. men det gör inte så mycket det brukar va lugnt på bussarna.

men kvällen va trevlig det va kul och träffa sara fasten dom inte va där hela kvällen.

jag hade min nya glitter kläning. med mitt vita tiger skärp till. och så mina svarta esprit stövlar.

det va typ snökaos så jag gick typ som bambi för att det va så halt. fan man skulle ha tagit med sig broddarna.

men nu kommer lite bilder från igår.

       
 


         


     

så det va lite kort.

men nu ska jag kolla på tv

men ha det såå bäst


Kommentarer
Postat av: Wallman

Coolers bilder :D får lägga upp på ansiktsboken ;) va väll lite mer bilder från kvällen?

2009-12-26 @ 23:40:29
Postat av: chiia

Hahaha! Riktigt nice var det!

2009-12-29 @ 11:08:51
URL: http://chiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0