kniven mot strupen

gud jag hörde nu på tv att han kocken som gör kniven mot strupen ska ner till norrtälje tilld en båten där. jag säger bara tur att jag inte har ätit där. fastdet verkade mest bara som att det va dålig sill och jag äter inte sill ändå. men det är ju inte så kul om det skulle visa sig att dom typ har råttor och kackerlakor och sånt om man har ätit där. fast nu har jag inte gjort det och om jag hade det så har jag ju inte tagit nån skada.

men vad har jag gjort igår jo jag har julpyntat. igår så stod jag på en stege halva dag och satte upp stora guld/glittriga julkuller. så man fick klättra högst upp sätta fast en kula och sen klättra ner och sen om igen. jag va ju inte lite glittrig när jag va klar. sen så pyntade jag lite på marknivå så det va skönt. sen så skulle granen in och det gick bra. men den ser ju mer död ut än levande. och så trampade jag naturligtvis sönder en lampa vad annars. så idag så gick jag till ica ch köpte lampor. och tillslut efter mycket om och men så fick jag igång dom så att det lös. men det är så trångt i vårt skyllt fönster så granen får knappt plats. och det är lite svårt och klä en gran när man bara kan stå på en sida och gö det. men jag är nöjd så det är huvudsaken. ska ta kort på det sen så att nu får se.

vad har jag gjort med jag har hoppas heidi i måndags. det gick bra hon va väldigt pigg och sprang på allt hon kunde. och såg man ett avstånd så hoppade hon av ett för tidigt. så innan hindret så fick man hålla göra halvhalter och värkligen överdriva att hon skulle vänta.men sista gången vi hoppade så dissade hon min vilka totalt och tog igen för gammal ost och hoppade typ av assa tidigt så det va bara och hänga med. men hon är ju så snäll och söt.

innan jag åkte till jobbet idags å fick jag lämna in bilen till mekonomen direkt det är lars. för han skulle fixa nån damasker som va trasig eller behövde bytas. så jag åkte till hans jobb och lämnade den och hämtade den sen efter jobbet. men han är lite orolig för tomgången att den inte går på alla cylindrar. men jag märker inte så mycket. jag märkte förut när den typ bara gick på en för då dog den i rödljusen när den va kall och ja det är ju inte så kul. men efter att han hade fixat så blev det mycket bättre men han är fortfarande inte nöjd. så han ska kolla på den på måndag hoppas att det blir bra.

men nu har jag nog inte så mycke mer och skriva

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0