min dag idag

idag är det ingen vanlig dag. nej det är ju min dag idag. det är anna dagen idag. jag hade markerat mitt namn i kalendern med rosa överstryckningspenna så att INGEN skulle missa det. jag hade sakt till alla den här veckan att jag hade minsan namnsdag på onsdag. så idag va det ingen som glömde bort det. det va till och med en leverantör som jag ringde och hon skulle ringa tillbaka sen så hon frågade efter mitt namn. sen sa hon grattis när hon hörde att jag hette anna. det är lite kul:).

våran massör lena kom idag och även hon sa grattis till mej. så det va kul.

och ja på tal om massör åå det är ju såå skönt när hon knådar och håller på. man blir så otroligt avslappnad. och det är som att man hamnar i en annan värld ett tag. men när det är slut så känner man sig helt groggy. och sen kommer kylan. man fryser så mycket och man känner sig nästan som att man håller på och bli sjuk. och så får man dricka mycket vatten vilket jag är jätte dålig på men jag försöker. men det är sååå värt var enda krona och vi längtar redan efter att hon ska komma igen:).

idag så va det plåster på och jag gick till sågen sen så gick jag hem från sågen oxå så jag känner mej lite nyttig.

men nu ska jag kolla på morden.

men ha det såå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0