one size

ja vad ska man säga. det här med one size är inte min size. jag har köpt ett par tights idag. för jag vill ha ett par rutiga som man kan ha under en kläning eller nått sånt. så på jakt i tyresö centrum efter det... hittade ett par på thernlunds. så dax och leta efter rätt storlek hittar bara one size. då är frågan om man kan köpa två och sy i hopp dom till en. eller kan man lyckas och klämma sig i en sån. för om man kollar på människorna som jobbar där så ser jag ut som en flodhäst. men jag chansade och ja. vad ska man säga. jag får på mej dom. med lite matolja så kanske det till och med går smidigt. man får ju ta ii lite och dra lite och ja. men det går. fast rutorna blir ganska sååå uttöjda och stora och jag ser ut som en bränd svart kassler med ett för litet nät. men ja jag får se om jag kommer hoch ha det på mej. men det ser såå snyggt ut på andra. men ja jag glömde och fråga vad dom hade för BMI. nog inte samma som mitt hahaha.

se om jag kan klämma mej i dom så att det kommer ut en bild:)

  


tro det eller ej men jag lyckades. men jag får ju inte äta nått för då spricker dom;).

men ha det så bäst:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0