ösmo

ja nu är jag nere i ösmo. nu är det bara några timmar kar tills tomten kommer. fast det är alltid för många timmar. men nu väntar jag på att lena och tommy ska komma så att i kan äta. jag är som vanligt hungrig. men kan bero på att jag inte har ätit ån frukost utom bara druckigt en caffelatte. men det är såå fint när man åker tåg nu och all snö som ligger på marken och som är på träden och allt sånt. ser nästan ut som en vykort.

och tro det eller ej men jag har på mej mina one tights på mej. men jag kom i dom. hehe och jag hoppas att jag kan äta i dom oxå. nej det sk ainte va några problem dom töjer sig nog.

men nu ska jag vänta lite till på att få mat äta lite popcorn så länge

så ha det så bäst

och god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0