sista dan

i morgon är det sista dan på jobbet. ja inte för alltid utom för det här året. för på söndag är jag på plats igen och svarar i telefon och hjälper kunder som har ramlat med sina glasögon. hehe det brukar bli mer justeringar efter nyår, påsk, midsommar, allahelgona och jul. ja som sakt va efter alla fulle helger. men det ska bli skönt och va ledig i några dar.

igår va jag hos jonte det va kul och träffa honom igen. jag fick två parfymer av honom. hehe han måste tycka att jag lucktar illa. men det va dom två som jag ville ha. en d&g och en ralph lauren. sen så har jag köpt två nya bh:ar oxå hehe en rosa och en brun. och den rosa är verkligen rosa:).

men nu ska jag ta och packa lite ska till jonte i morgon.

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0