skoskav

japp här kommer lite skoskavsuppdatering. det är säkert jätte många där ute som undrar hur mår annas skoskav ingentligen. och jag kan medela att dom mår bra. dom frodas och gror. förökar sig gör dom oxå så dom blir bara fler och fler. och plåsterna blir fler och fler på hälarna och krymper i min plåster och sjuklåda. dom trivs så bra så och verkar inte vilja släppa taget om mina hälar.

men vad är en förklaring utan bilder inge bra...

lite beskrivning över inringningarna

det som är med rött är original skoskavet det är dom som är mamma och pappa till dom andra

det som är lila är dom som har kommit sen.

         


japp där har vi hela familjen skoskav

men nu måste jag sätta lite fart måste ju hinna gö mej i ordning och plåstra om mej;)

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0