skoskavs problem

jag har ju haft sko skav på båda hälarna från ett par skor som jag gick i typ fredagen innan globen helgen och det va sita helgen i november. så ja det är kanske två veckor. nu är höger bra så där har jag haft utan plåster ett tag. men vänster uch där har jag haft plåsten men det känndes bra i morse. gjorde inte ont när jag tröck på det men va fortfarande ett sår men med skorpa. och dum som jag va så tänkte jag att nej menjag klarar mej utan plåster. till jobbet gick bra och då gick jag ändå till sågen. på jobbet gick oxå bra men började och känna lite emot slutet av dagen. så när jag gick till bussen så gjorde det lite ont men tänkte inte på det så mycket man kan ju va lite öm och stel och det kan gå över efter ett tag. så jag hoppade av vid gudö för att gå hem. jag kom till grindstuvägen. sen gjorde det för ont. och det är nästa busshållplats. så jag fick stanna och vänta tills nån buss kom. och så länge fick jag ine vänta för dom går varge kvart:). men när jag kom hem så kollade jag och ja nu har jag ett skavsår som är som det va när jag precis fick det. så den har fått en ny start i livet kan man säga. suck. jag borde fan ha förhårdnader som stål efter alla skoskav jag har fått av pumps, jumpaskor och ridskor. men nej då det är som att den delen är gjord av tunt papper.

men jaja det är bara och plåstra på.

hehe jag kollade på avenyn och gud vad kul det va när liv pratade med kim och undrade varför hon skulle säga till marcus pappa att han är bög

-gott nytt år marcus din pappa är bög

men i morgon så ska jag plåstra min häl och gå till sågen:).

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0