städat

japp idag så har jag städat och runderat på om jag ska rensa till avlopp oxå men det blev inte av. nej jag får ta det nån annan dag. jag tror att det inte va så länge sen men det är bra och rensa det lite då och då så att det inte blir såå jätte äkligt när man väl gör det. men annars så har jag bara städat i ren allmänhet. typ plockat och slängt. gick ut med glasflaskor och papper. och det är viktigt och slänga saker vart det ska va för en gång så hade jag råkat slänga fönsterkuvär i pappersinsamlingen och aja baja där skulle inte dom ligga. fick hem ett argt brev som tydligt påpekade om detta. så nu vågan man ju typ inte slänga nånting där. men nu tror jag att jag har gjort rätt.

i morgon är det måndag och en ny vecka väntar.

men nu ska jag kolla på min film sm går på 4:an

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0