tvättat

idag stod tvätte som högsta prioritet på schemat. inte för att jag har brist på rena kläder utom snarare att tvättkorgen höll på och svämma över och typ skrek efter en tvätt. så det va bara och börja. det blev en vit och en mörk 60 grader och en vit och en mörk 40 grader och så köksmattan. och sen två västar som va typ handtvätt på. och jag är alltid lika rädd att nåst ska krympa eller komma ut lila men va typ vit innan. och det är en klänning som jag är lite oroligför att den har krympt men jag ska kolla när den har torkat. för det är svårt och se när det är blött. men jag får be till min tvättgud att den inte har krympt.

sen så har jag inte gjort så mycket mer idag. har jobbat och gått hem från gudö. och på jobbet så har det gått bra. jag ska försök aoch gå hem i morgon oxå. fan måste försöka och bli lite smalare så att jag kan komma i mina tights och så att jag kan äta med dom på oxå. så att jag slipper och byta om till mjukisar.

men nu ska jag kolla på avenyn men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0