alla hjärtans dag

jag har typ världens bästa karl. fick en ring på alla hjärtans dag och den är så himmla fin tycker jag. det va nån sten som kom från nått hav som heter typ lika dant som där nemo bor i hitta nemo. men jag är lite rädd för att den är för stor. men det gick och gö den mindre så jag får tänka på det. det är så typiskt ända stället som jag är smal på är fan fingrarna och så har jag litet huvud oxå. så jag kan ju inte ha normala ringar som alla andra kan ha utom då får jag typ ha dom på tummarna. och det är ju inte så snyggt. och hur jag vet att min huvud är litet är för att jag kan ha samma hjälm som när jag började och rida när jag va sju år. och den sitter typ hur bra som hälst den är typ stor. hehe vilket gör att alla mössor som man köper är stora och åker ner så att man inte ser nånting alls.men i alla fall och så fick jag blommor med ett hjärta i jätte fint:). och idag så ska vi äta våfflor ska bli gott. fattas bara vin och popcorn till melodifestivalen. men det får bli cola och popcorn:). hoppas att måns går vidare.

nej jag ska nog ta och gå ut på en promenad för jonte jobbar så jag får roa mej själv. har snackat med syrran oxå och vi ska ta och klippa mej inom en snar framtid eller så kan man säga på en obestämd framtid haha nej men jag måste jaghar typ ett helt hårstrå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0