cp

allt känns bara så jävla cp. det är jobbigt när det känns såhär. och det känns så osäkert nu och jag vet inte vad jag ska gö för att det ska bli bättre. vet inte om det går eller om jag har förstört så mycket så att det inte går.

uch jag är en hämsk människa

hatar mej själv. hatar mitt liv. hatar allt som har med mej själv och mitt liv att gö. förstår inte hur nån kan stå ut med mej. och snart gör du inte det eller. och jag förstår dej. jag hade inte ståt ut med mej själv. jag önskar bara att jag kunde få va som alla andra. bara en liten stund. men jag vet att jag aldrig kommer och få va det. jag kommer alltid få va det svarta fåret i en vit hage.

nej måste dra till jobbet får fortätta min likvaka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0