jobbar

sååå jävla tråkigt det är att jobba ibland. jag tror att jag dör. slutar om en timme så det är i alla fall skönt. då ska jag hem och kolla på avenyn. men jag känner mej typ som en ko på jobbet. jag står lite hör och betar och så ställer jag mej lite där och betar. sen går jag tillbaka och ställer mej lite där och glor och sen tillbaka. och så håller jag på hela dan. jag står typ i minst 8 timmar på jobbet. jag bara står och står och står. står lite här och lite där. bytar ben att stå på ibland på höger och ibland på vänster. ibland på båda. när jag hade ont i hälen stor jag bara på höger men nu är den bra så det är ju skönt i alla fall.

nej men jag ska väll stå dom sista 45 minutrarna oxå hmm undra vart jag ska ställa mej nu :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

roligt och kreativt jobb du har... ;)

2009-02-17 @ 23:56:11
URL: http://engstrom.webb.se
Postat av: Jonathan

hehe låter skönt det:) du står på ditt jobb och jag sitter på mitt:P

2009-02-19 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0