längtan

sitter här och längtar efter jonathan. längtan är en härlig och konstig kännsla. samtidigt som det är jobbigt för att man längtar och för att han inte är här. men samtidigt så känns det bra på nått vis. nått konstigt vis. stårt och förklara. men så fort jag tänker på att vi ska ses på onsdag så blir jag glad i hela kroppen och då känns allt så bra. samtidigt som jag vill att han ska vara här nu med mej. så att vi bara kan rå omvarandra. och bara ligga och mysa i soffan och kolla på avenyn. och så fort jag tänker på honom så blir jag så glad att jag vet inte vad jag ska göra och man blir alldeles varm i kroppen. hehe kankse det som kallas KÄRLEK. och jag älskar den kännslan. kännslan att känna sig älskad och att älska nån. finns nog inget bättre. inte vad jag kan komma på.

så är det alla hjärtansdag på lördag och då är det kul och jobba i ett centrum för det är rosa och rött och en massa hjärtan överalt. och små kärleks medelande som dom om bor i tyresö som har skrivit och lämnat in. det ser så mysigt och trevligt ut. och det är roooosa hjärtan typ överalt. och man kan köpa så otroligt mycket gulligt som är rosa och rött och som är hjärtan eller bara gulligt. skulle typ kunna köpa allt om jag inte va en fattig student utan studier.
så har jag köpt lite till jonte oxå men det ska han få på lördag:)

funderar på om jag ska ta och städa nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0