varma koppen

sitter här i min soffa och dricker en varm kopp jätte gott. för jag brukar inte äta nån middag bara för att jag inte är hungrig men det är gott och bara dricka en kopp. ska kolla på familjen annorlunda snart tänkte jag. det är ganska kul och kolla på och jag har kommit fram till att jag INTE vill ha så många barn. nej det räcker med 2 en pojke och en flicka. det är lagom tycker jag:). men det är kul och kolla på. min favoit är tina och hans man. för han är typ såå skön i sitt sätt och sina komentarer som han har. hah aoch det är lite kul med rose-maries marco han sa typ i början att han inte ville ha barn.och nu få har han fått åtta hehe lite kul.

snackat med syrran oxå hon kankse ska klippa mej nästa helg beror på hur tidsplaneringen ser ut. skulle ju a jävligt skönt och klippa bort lite tovor och kankse lyckas borsta det utan att det typ fasnar tio gånger. mitt år är typ en döende katastrof. så det skulle bli skönt och bli av med lite.

och för övrigt så mår jag mycket bättre. nu känns allt toppen igen och jag kan se fram emot en bra tid med dej. och en underbar sommar och höst och många fler hoppas jag:) älskar dej så jävla mycket

anna♥jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0