sekunder

ena sekunden så känns allt så bra. sen den andra sekunden så känns allt bara så jobbigt. hur kan det komma sig. känner mej lite förvirad just nu och osäker. jag försöker och tänka men kommer inte fram till nått bra alls det är bara snöstorm där inne. och så har jag sån ångest för typ nästan allt som jag gör önskar att jag kunde dela på mej. men det går ju inte. jag vill vara som alla vill att jag ska vara men det går inte för jag kan inte vara alla till lags. därför måste jag tänka på vad jag värkligen vill. men det är så svårt för jag vill allt för mycket. och jag vill göra alla glada men jag måste vara glad jag oxå. jag är oftast glad men ibland så börjar jag och tänka och då blir det inte bra. men men det är nog bara en fas i livet som jag måste gå igenom önskar bara att det kunde gå lite fortare.

ska åka till stallet sen skönt slipper man tänka så mycket. ska rida lectic :) det blir nog kul hoppas jag. han är så söt i sin lurviga päls.

Kommentarer
Postat av: joanna

fin blogg du har=)! kika gärna in på min och lämna en kommentar ;)?

2009-01-14 @ 20:46:25
URL: http://joannacarlsson.blogg.se/
Postat av: saraaaaa

var som du är så löser sig det mesta :D

haha med din charm så ;D



haha :D

pusssssss

2009-01-20 @ 16:32:23
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0