danmark

ja nu snart så drar jag och jonte till danmark. vi har bokat hotel och allt sånt. ska ga på tivoli och nått zoo och kolla på nån stad som hette nått på c. vi har köpt en liten bok med en karta så att vi ska kunna hitta i stan så det ska nog gå bra. annars så får man försöka och fråga nån dom kan ju lite svenska. men det ska nog gå bra.

och ja juste vi spelade minigolf här om dagen och jag vann. hehe typ ganska så överlägset oxå men det va kul. det är inte så ofta man spelar minigolf så det va kul. men han va duktig och det är ju ganska så svårt det är ju typ mer tur är skicklighet. ja om man inte är profs.

har inte gjort så mycket mer ska typ duscha och fortsätta mitt packande fast jag är typ klar ska bara möblera om lite sen är jag klar.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0