fetma en kamp om liv och död

fetma är fan en kamp om liv och död. den är helt omöjlig och besegra och den är envis som fan. för om man äter en kaka så är det typ 30kalorier och jag kan ju typ sätta i mej ett helt paket utan problem. det är inte konstigt att man ser ut som man gör. det är snarare ett under att man inte är fetare. så det känns som att jag springer och springer och springer men jag kommer aldrig fram för det händer ju inget. jag äter typ sallad och kyckling och sånt som ska va nyttigt. men nej fettet lever ändå party. det alla andra går ner det går jag upp. känns typ som den där filmen som när han får nått att leva så dör nått annat så känns det för mej när nån annan tappar ett kilo så får jag det på min kropp i stället. jag säger bara tack gud tack för att du är emot mej i stället för med mej. jag är fan döpt i fel spål.

sen om inte min fetma vore allt så har jag såå jävla ont i huvudet hela tiden. eller jag har haft det till och från sen midsommar. vaknar med huvudvärk och går och lägger mej det inte så kul. men men vad göra det är bara och bit i hopp eller bryt i hopp

idag har jag typ bara jobbat och vart ute och sprungit. det händer inte så mycket snart semester ska bli såååå jävla skönt. vann en klocka idag oxå på tradera den va fin så det va kul. i morgon på jobbet så ska jag fortsätta med mitt terapiarbete

ha det så bäst


klockan som jag vann:)



Kommentarer
Postat av: malin

hehe låter som mig det där, jag kan gärna käka nyttig mat men kan fan inte låta bli godis & kakor!, jobbigt om man typ bryter benet, fatta mkt man går upp då haha!

2009-07-07 @ 15:49:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0