fiska

idag va tanken att vi skulle fiska i nån sjö som börjar på ö. men asså dom där molnen är emot oss dom typ skriker gå ut du så att vi kan släppa lite regn på dej så att du blir kall och blöt hela dagen. så om jag stannar inne en liten stund till så kanske det kan va uppehåll ett litet tag till. jag hatar och bli ofrivilligt blöt. igår gjorde vi inte så mycket jonte va ganska så trött så vi tog det mest lugnt. sen va vi i norrtälje och åt. jag åt en jättte god sallad och jonte åt pizza (som vanligt). sen så åkte vi till hans mamma och hans två brorser va hemma. så det va trevligt dom är så snälla emot mej. hehe och hans ena bror frågade mej om jag aldrig har tråkigt (han hade tydligen funderat på det väldigt länge) för han sa: jag har alltid funderat på en sak har du aldrig tråkigt. hehe jag sa jo det har jag men inte så ofta för jag är ganska  så lättroad:).

sen åkte vi hem och kollade på repmånad den är ju bara för bra. sen kollade vi på nån annan film på engelska. och ja jag kan ju inte engelska så kan tuvär inte säga vad den hette men den va helt okej lite överdriven bara men annars helt okej.

så nu sitter jag och väntar på att nån ska vakna så att vi kan se om vi ska fiska eller ej men jag ska försöka och få upp honom snart:)

ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0