haglade

idag så har jag jobbat som vanligt mellan 10-19. och det gick bara bra jag har gjort mitt terapi arbete typ nästan hela dagen. så då hade i alla fall jag nått och gö. sen så emot sex tiden så började det och åska och spöregna sen tyckte jag att det lät lite för mycket och ja det haglade ute. tur att man jobbade sent så att man slapp va ute i det där vädret. sen så åkte jag hem med min bil till ösmo för den ska till bilprovningen på fredag och jag ber till gud och dom högremakterna om att bilen ska gå igenom. för hon vill inte åka till bil himmelen inte ännu eller hon vill aldrig det. om det så krävs att hon ska mögla fast på vår gräsmatta hemma i ösmo. sen åkte jag tåg hem och nu är jag hemma. träffade mickan på tåget det va trevligt och snacka lite med henne.

sen på tordag så ska jag åka och träffa på min gamla mormor medans hon är i livet. lika bra och passa på medans hon är hyfsat pigg och kry. hon är ju ändå 90år. så att man slipperoch ha ångest över det. men det är så jobbigt när hon inte bor hemma. hon bor nu på nått hem i väntan på att få komma till nått annat hem. och hon kommer inte få åka hem nått mer. så det är lite tråkigt. man får väll ta och åka dit till huddinge där hon bodde förut om man vill ha nått som minne. men jag vet inte vad.

nej nu ska jag dricka min fil och kolla på tv

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0