hallo

oj ja det va ett tag sen hmm vad har jag gjort. hmm ja inte så mycket jag har ju semester och funderar på vad fan gör folk för att få dagarna och gå. vi ska typ åka till danmark nästa vecka men ändå. men igår så va vi och åt på nått uff ställe i finsta. och jonte va helt 110% säker på att dom hade sallad. hmm ja det hade dom inte. det närmsta sallad jag kunde hitta va räksallad som man ska ha på hamburgaren. jätte kul så det fick bli hamburgare. inte lika gott:(. men det gick ner. sen åkte vi till hans mamma och pappa och det va typ assa mycket folk där eller ja kannkse inte jätte mycket men några stycken i alla fall.

nu så har jonte vakat så måste dra får fortsätta och berätta om mitt otroliga roliga liv lite senare

men ha det så bäst

ja juste min pappa har köpt en ny bil:) och eller ja den är ny/gammal. den är gammal men ny för honom. typ en röd masta miata cab.uuuu jag säger bara den ska jag sno eller låna som det heter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0