hemma

nu sitter jag hemma hos mej och skriver. jonte ligger och sover men ska väcka honom snart. jag har fixat lite med min ipod och lagt in låtar och sånt. har lagt in en ljudbok oxå så sen ska jag ta och lyssna på den. vi va och fiskade i söndags vi fick jätte mycket små fisk som va sååå söta. och jag släppte tillbaka dom eller i alla fall nån. sen så va vi hos hans mamma och så va hans pappa där och sen kom en massa kusiner till jonte. så det va jätte kul. hehe jag satt och åt ut av allt som stäldes fram:). idag så ska vi spela minigolf. hehe det ska bli kul.

åkte hem till ösmo igår oxå och hämtade min bil och kollade på pappas nya den va snygg. den va röd och fin. hehe min bil läcker in vatten så jag får hoppas på en torr sommar/höst/vinter och vår för sen ska pappa fixa det. snackars min bil. hehe min far kommer snart och slita sitt hår. hehe när vi åkte hem så tyckte jonte att jag slickade var endra gråsugga men jag tyckte att jag hade god marginal.

men ha det så bäst

pappas nya bil


Kommentarer
Postat av: hockeybruden

hej hur är deT?

2009-07-29 @ 00:40:11
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0