igelkott

idag så har jag jobbat mellan 9-18. och jag har hållt på och fixa lite med allt möjligt för att allt ska va klart tills när jag ska gå på semester. har lite semester ångest. bara för att jag vet att det kommer och gå såå otroligt fort och när man är tillbaka så är det ett helt år till semestern igen:(. men man får försöka och njuta så länge den varar. fattas bara att det blir bara regn så att man måste sitta inne och uggla. och så kommer jag kankse inte hinna springa så mycket och det är inte bra för det känns som att jag har börjat och komma igång nu. inte för att det har blivit nått resultat än men det känns i alla fall bra. kläderna känns fortfarande lika taijta;).

sen så va jag ute och sprang och det kändes bra varmt men bra. eller kankse mer fuktigt. men det är bara och duscha när man kommer hem. och när jag hade sprungit klart så när jag gick hem så såg jag en igelkott och den va såååå söt. dom är så söta när dom går sådär vankandes sakta fram och när dom hör en och kurrar i hopp sig som en liten boll. man får bara hoppas att han inte blev överkörd av nån bil. men det tror jag inte för då fick han gå upp för en backe först och det tror jag inte att han gör.

och sen så fick jag min klocka idag oxå den va fin så det va kul. och nu kommar jag på tv och dricker smoothie och har insett att ja jag måste städa typ nu. eller i alla fall innan min matta ser ut som ett marsvin och typ promenerar runt i min lägenhet. i morgon ska jag hem till gammel mormor det ska bli kul och träffa henne har inte sett henne på flera år. så det ser jag fram emot är lite orolig bara att hon inte ska känna igen mej. men hon är ju inte senil hon hör bara dåligt så jag tror och hoppas att hon ska minnas mej:). hehe annars så får jag väll presentera mig.

men nu ska jag ta och sova snart eller jag ska läsa i min bok. läser isprinsessan och den är sååå spännande. man vill bara läsa mer och mer. hehe jag har gått från att knappt veta vad en bok är till att bli värsta bokmalen. men nu ska jag läsa min bok och sen sova.

ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Caroline ♥

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-09 @ 00:53:09
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0