inget är som väntans tider

och det stämmer fan. inget är som väntans tider. sitter just nu hos jonte och väntar på att han ska vakna. jag har vart ner en sväng till bolaget oxå och köpt lite öl. ska bli gott och dricka en riktigt kall öl sen. vi ska åka in till stan och köpa skor eller jag ska inte köpa skor jonte ska köpa skor.

nästa lördag är det 50 års kalas hos min moster pia. eller jag har bara en moster så hon kan få heta bara moster. ja men i alla fall hon ska ha 50-års kalas det ska bli typ såååå kul, förra gången det va 50-års kalas va när tobbe hade det pias man. hehe och då bröt bitte benet så vi hoppas att hon håller sig på sina små tassar. jag ringde efter ambulansen och blev dagens hjältinna:). nej så iår hoppas vi på att ingen gör sig illa. det ligger nått skumt över att fylla 50-år och ha kalas. matte som vi va hos förra året han fick en planka i huvudet och bitte bröt benet på tobbes. men den här gången ska vi försöka och klara oss. fast när kurre fyllde 70 så gick allt bra. ja förutom att min släkt glömde bort mej så jag fick åka komunalt hem men det va ingen fara. för först så skulle jag ha åkte med mamma och pappa hem sen så ville jag va kvar längre och pia,tobbe och min kusin fredrick skulle åka taxi hem och jag bor typ precis vid dom. eller ja bodde. men så kom taxin och jag skulle bara hämta mina grejer så när jag kommer ut så har taxin åkte jag ba eeeee jaha. så dom hade glömt bort mej. men jag tog tunnelbanan och sen bussen hem. ensam är stark.

nej nu ska jag väcka lite liv i den björn som sover men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0