täby

igår så åkte vi till arninge som ligger typ vid täby. för jonte skulle köpa en kamera och det gjorde han en jätte fin. sen så köpte jag mej en ipod nano ROOOSA åååå den är sååå rosa och sååå fin. men det va typ helt omöjligt och lägga in låtar på den jag höll på och bråka med den säkert en timme. och jag blir ju såå arg när saker och ting som man köper inte fungerar. och nej det är inte mej det är fel på det är sakerna man köper. det är konstigt för det är alltid fel på dom saker som jag köper;). men efter mycket blod, svett och tårar så kom jag på hur man skulle gö. för förr i tiden så fick man med en hel bibel som manual. nu va det som en bildebok för barn det stod typ sätt i sladen i datorn och den andra i ipoden jag gjorde det och det kom typ upp 20 st error. hmmm nej men gud vad roligt. sens så tillslut så lyckades jag ju men ändå. är det så svårt att antingen ge en bibel till manual eller så får fan nån följa med en hem och visa hur man gör.

nej uch jag va såå iriterad.

men nu är jag glad igen. ja och så kollade vi på benjamin buttons eller vad den nu hette. den va inte så bra som jag hade hoppats på den va typ 3 timmarlång och fett skum. sen den ser jag nog inte iden.

nej nu ska jag dra

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0