trött

uch vad jag känner mej trött och då känner jag mej tröttare än vanligt. har jobbat idag som vanligt och det har vart okej mucket och gö det är ju bitvis tråkigt och bitvis nått och gö. och stackars helena och hennes kille har gjort slut så hon bor hemma hos sina föräldrar uch kan värkligen inte va kul. det sista jag ville va ju att flytta hem och jag slapp det.sen va jag ute och sprang och det va typ asssa varmt. det va sådär kvaft och jobbigt va typ svettig redan när jag gick till min springstig. men det va bara och bita i hopp och fortsätta och springa. men nu när jag har kommit hem och druckit min snoothie och ätit mitt äpple så är jag jättte trött. typ bara måste sova så fort jag har packat klart och kollat klart på i robot. som jag i och för sig har set typ minst 10 gånger men den är ganska så bra.

åååå jag har ätit tårta idag för dom firade 45 år på bokhandeln i tyserö så jag åt en tårt bit och den va jätte god. så med min springning gick jag typ +-0 så jag vet inte om det va så där jätte bra för min mage men den va sååååå god:). man måste ju unna sig oxå.

nej nu ska jag kollar klart på filmen och sen sova

ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0