idag

igår så va jonte här och vi kollade på tv och han köpte typ fyra äppelbakelser av nått slag och två winerbröd. och ja jag kunde ju inte hålla mina tassar där ifrån så jag åt en äppelbakelse och ett winerbröd. sen fick det va bra:). jonte åt upp resten. sen så skulle det ha kommit några killar och hämta mina nycklar för dom håller ju på med nått energi grej så dom ska göra om i ventelationen och elementen. men nej dom behagade inte och komma. så plingplong i dag klockan 07:50 nej men då stod dom där och jag ba eee okej hej. och jag brukar ju dra vid 08:05 men dom va jätte snabba så jag han med bussen. det va skönt. sen så har jag jobbet och det gick bra. vi har fått nya dörrar eller vi ska bara ha en dörr i stället för två så vi har fått en ny dörr och den är jätte fin och hel. fram för allt hel. och den har tre lås i stället för typ bara ett som innan. känns jätte bra det:)

sen idag efter jobbet så va jag ute och sprang och det kändes skönt. så när jag hade sprungit typ 2km så ser jag nån som är där framme men jag såg bara ryggen och jag trodde att personen i fråga sprang fort eller gick en annan väg. och där jag springer så går det upp och ner höger och vänster så man ser inte så mycket folk för en dom är hufsat nära. men så sprang jag vidare och sen när det är ca 1,5km kvar så är det en raksträcka och då ser jag honom och han springer. då fick jag värsta tävlingsinriktingen och ba jag måste springa om honom och ja jag fick ju ta i lite för att komma om honom. men jag gjorde det men det va jobbigt men det va helt klart värt det bara för att få springa om och lossas kunna springa i timmar. hehe nej vadå tävlingsinriktad.

nu sitter jag hemma och kollar på tv äter äpple och dricker smoothie

ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: malin

på hundoasen här i nynäs :)

2009-07-01 @ 23:53:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0