18 år sen

ja idag på dagen är det 18 år sen min mormor dog. hon dog i england i väntan på att få en ny del typ lunga tror jag att det va eller hjärta. dom hade inte kommit så långt med det i sverige så hon fick åka till england. och där dog hon. hon han aldrig få sitt organ som hon behövde. hon blev 50 år gammal. lite tragiskt men men livet är hårt och inte fan är det rättvist.

i helgen har jag jobbat och vart hos jonte. vi har fikat jag drack kaffe med mjölk och en skagamacka och sen efter det en mjukglass. mmmm det va gott jag äälskar glass. sen så när jag kom hem så va jag ute och sprang 5 km. och det känns fortfarande lika jobbigt.

sen så idag så red jag viola och det gick bra. men hon får ju cp ryck och vägra gå ått nått håll. så i traven så gör hon halt och typ tjurar och hon bråkar med fel bitch. för jag drar mej inte från att piska och piska igen och hon sparkar och hoppar och jag fortsätter och piska. sen så efter det så gick hon bra. så det va kul 

Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaa

haha the bitches!

2009-06-02 @ 08:51:21
Postat av: Camilla

va e hon sån? hon ville gå till dem andra en gång med mig i onsdags-men jag röt till och då gick hon glatt framåt :)

Men sedan hoppade hon /busade till när det satt ett par tjejer vid domarbåsen och dem rörde på sig! HJäälp sa Viola... såna dumheter har hon inte gjort förut... hehe hon e cool :D

2009-06-05 @ 23:48:06
URL: http://engstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0