i taket lyser stjärnorna

har precis sett filmen i taket lyser tjärnorna. den är värkligen se värd kan jag rekomendera starkt. den va grymt bra tyckte jag. fast den va sorglig så inget och se om man är på party och har sminkat sig för det va en snyfft historia. men som sakt va väldigt bra. vad har jag mer gjort idag ja inte så mycket typ tagit det lugnt. vart i haninge på jakt efter en tandborstkopp som matchar min tvålkopp men utan resultat. får leta i tyresö i morgorn. sen har jag tvättat. och sånt tråkigt.

igår så va jag i stallet för att det va hästens dag så jag lede svarten och va ljudtekniker vilket jag sög på som vanligt hehe. nej men det gick ganska bra. sen så va jag där ett tag missade bussen som vanligt och ja ute på landet så om man missar bussen så missar man tåget och dom går ju bara en gång i timmen. så jag pallade inte vänta i stallet för jag hade bytt om och allt så jag gick hem till mamma och pappa. och letade i kylskåpet efter nått ätbart. hittade min älskade fil och popcorn. sen fick jag ett helt rör av bultband av pappa det va typ 800st. ja men vet aldrig när man behöver ett. för minst som man annar det så behöver man ett och då har man inget. men nu har jag så att jag kan bada i dom. så det va bara och säga nej men ååå tack pappa 800bultband precis vad jag alltid önskat mej. normala människor i normala famijler för pengar eller en ipode av sina pappor nej men jag, jag får bultband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0