ja nu har gud nått emot mej igen

efter en midsommar som kommer och minnas ett tag fram över så blev helgen lugn. det va bara jag och älskling som slickade våra sår;). sen så idag så hade jag diamant så jag skulle till stallet och då tänkte jag ta bilen. det tänkte varken gud eller min bil. för när jag kom ner för att köra till jobbet så hade jag punka på höger fram jipppi not. och då betyder det att jag kommer försent till jobbet för att jag måste ta bussen. och när jag har slutat och ska till stallet så betyder det att det tar en och en halvtimme och ta mej dit ner i stället för en timme. och dagen på jobbet gick bra. men nej sen va det nån praochufför som körde bussen så det gick så sakta. det hade gått fortare och gå och det är en mil. så då missade jag mitt nynäståg. och dom går bara en gång i halvtimmen ut till landet. så då fick jag vänta i haninge. och sen så gick det såklart ingen buss från tåget så det va bara och börja knata. sen så fick jag stressa som fan för att hinna med nått tåg hem. och jag skulle lämna bilnycklarna hemma i ösmo innan oxå så att pappa kan laga min bil i morgorn. så jag gick typ assa fort hem för att hinnahem lämna nycklarna och sen för att hinna till tåget. men mamma körde mej så det va ju snällt. och sen när jag kommer hem så är ju såklart hissen trasig högst upp vid mej. nej men tack igen gud tack så jätte mycket.

i hopp om att morgon dagen bjuder på nått ännu mera spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0