jobbat

idag har jag jobbat det va typ döttt och såååå tråkigt. det va typ mer folk i kyrkan än vad det va på mitt jobb. men sen kom jennie dotter ida dit och hälsade på hon är sååå söt hon är typ 10 år. och så åt vi jätte god tårta bara för att hon va där. så synd och klaga. och det har vart jätte vamt oxå så det är skönt. sen har jag inte gjort så mycket mer ska träffa bea i morgon. det ska bli kul har inte träffat henne på ett år typ. vi ska gå inne i stan och kolla runt snacka, sola och äta glasss. ser fram emot det.
dagens outfit mina nya shorts:)
 



hoppas på mycket sol i morgon.

nej nu ska jag kolla på tv eller först så ska jag städa sen kolla på tv.

ha det så bät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0