min stackars gammla gammelmormor

uch min stackars gammelmormor mår inte så bra. hon ligger på sjukhus nu efter att hon har ramlat. hon ramlade förut och grör nått ben typ lårhalsbenet men sen så piggnade hon på sig och fick komma hem och allt va bra. eller ja så bra det kan va. för hon har ju blivit så mager oxå. hon har en godartad tumör. men även den blir ju ond när den har växt sig för stor eller vad den nu gör. och så tar den typ all näring som hon kan tänkas behöva. det ä typ bara skin och ben kvar på henne. så nu ligger hon på sjukhus igen och det är inte säkert att hon kommer hem igen eller dom tror inte det i alla fall. och som det lät på mamma så kunde hon typ dö när som hälst. uch hatar att folk ska dö. fast det är på ett sätt ändå bäst så så slipper dom och lida. fast hon har ju alltid vart såå pigg. lite som kurre. men det är väll då som det känns extra tråkigt okej om dom har vart dåliga i typ 10 år men det här har gått så fort. och så efter hennes första fall så hör hon så fruktansvärt dåligt. så när man ställer en fråga så svarar hon på nått helt annat. nej så man får väll vänta och se vad som händer. men mamma och pia ska åka till henne på måndag och jag är ledig så jag funderar på om man ska åka med och träffa henne men jag får se. jag hatar sjukhus. det typ luktar typ en blandning mellan död och äkligt kliniskt rent och sterilt. och alla springer runt i vit som lik med toffler. är man inte sjuk så känner man sig sjuk när man kommer in dit. hehe och sannorlikeheten att gå vilse är typ 110% speielt om man ska va duktig och gå på toa själv och inte hittar tillbaka.

nej nog med tråkigheter eller har inte så mycket mer roligt. jag har bara vart ute och sprungit 5km och idag va det inte bara jobbigt andas utom det va jobbigt i benen oxå. så jag vet inte vad det är för täcken hehe. och nu så dricker jag smoothie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0