studentens lyckliga dagar

idag tog dom i tyresö gymnasium studenten. och som är såååå glada. det är så kul och ställa sig o fönstret och se hur dom hoppar och studdsar på deras flak och dricker öl. det spelas hög musik och alla är bara sååå glada. folk tutar och det blir trafikstopp. det får mej och tänka på min egen student när man stod och hoppade på ett flak till högmusik. och skrek att "vi har tagit studenten för vi har tagit studenet för viiii har tagit studenten fy fan va vi är bra" och man kastade och stänkte öl och moserat vin på varan. och man va bara såååå glad. och mamma va i vanlig ordning orolig att man skulle ramla ut och bli överkörd av en asfaltsuttplattare (eller vad den nu heter).  och man kom hem lagom dragen och typ stank öl och cigg. jag hoppade in i duschen sen så gjorde man sig i ordning igen för att gå ut på krogen. nej det va tider det.

sen har jag inte gjort så mycket mer bara jobbat och sånt. blev ingen springning idag för att regnet står som spön i backen. så jag stannade inne och städade i stället och nu dricker jag kaffelatte och smoothie:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaaa!! fett kul!

2009-06-07 @ 17:20:24
Postat av: saraaaaaa

haha det innan var från mig, haha men den var lite kaxig min data och ignorerade min befallning!

2009-06-07 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0