suger

uch den här dagen va värkligen inte mycket bätte nej fy fan. man märker värkligen att man ligger längst ner i näringskedjan typ till och med under valbajs. det är svårt och ta nya tag och försöka och se framåt och se posetivt när hela livet bara suger. och så har jag fortfarande ont i mitt finger hehe:(. har inte djort så mycket mer idag än att deppa. jag har jobbat och jobbat. och nu är jag hemma och kollar på tv. har inte så mycket mer och skriva. känner mej mest bara nere och det ser såå hopplöst ut som jag brukar säga ibland när livet känns tungt.

"ingen dör oskuld livet knullar oss alla"

men det känns nog bättre snart. det är bara och jobba på och försöka tänka posetivt i en mörk värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0