träffade bea idag

idag så va jag inne i stan och träffade bea. det va mycket trevligt vi åt och pratade. och hon är gravid så jag säger bara ett jätte stort grattis till henne. hon väntar en liten flicka som beräknas komma i slutet av oktober början av november. så jag hoppas att allt går bra. men det tror jag och det ska bli sååå spänande och se den när den kommer ut. sen har jag inte gjort så mycket mer ska åka till jonte snart. det är jätte varmt och härligt ute.

dagens outfit blev
linne h&m
kjol fornarina
handväska fendi
skor fred perry
solglasögon gucci
skärp tiger of sweden
och övriga smycken är efva attling, snö och min skedring



ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0