shoppat

idag har jag bara jobbat som vanligt jätte kul not. men jag har även shopppppat ett par shorts som typ ser ut som golfshorts. men lugn jag ska ha leggins under. hehe det va ingen vacker syn jag såg i spegeln i provrummet när jag provade den. jag såg ut som en blandning mellan finska flagan (efter som jag är både blå och vit om benen) och sen såh jag ut som en blek-fet-badval typ celuliternas paradis. så leggins är typ guld för mej. om det bara kunde finns att nått som drog in och gjorde att man såg lika smal ut som typ paris hilton eller nått sånt. då skulle jag va nöjd;). men nej man får väll va glad att man fortfarande kan gå och se sina egna fötter (om man lutar sig lite utan för magen så kan jag skymta dom) och jaaa det räknas.

mina nya shorts




sen så igår så va jag hos jonte och kollade på bolt. åååå den va sååå söt och den va bra och rolig. början va lite konstig men sen blev den bra. och bolt va sååå söt. sen så åt jag jätte god anthon berg chocklad jätte god.

måste komma igång med min sprigning igen kom av mej där ett tag efter midsommar måste ta nya tag och komma igång för det är ju skönt när man väl springer. så jag ska ta tag i det i morgon och ta och springa mina 5 km.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Elli

Men Anna, du räknas ju som familj typ :P Men tack så mycke :)

2009-06-26 @ 11:17:40
URL: http://elliaurore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0