varmt och skönt

idag va jag i rimbo hos jonte. och det va typ jätte varmt och skönt så vi gick ut och gick en sväng och åt mjukglass. men bara det att darling hade på sig lika mycket kläder som på vintern så han höll typ på att grillas. så vi satte oss i skuggan men det gick bra det med. sen så gick vi hem och sen på kvällen så åt vi våfflor på balkonen och det va jättte gott. sen åkte han till jobbet och jag hem. jag va såå trött att jag somnade på bussen. och nu är jag hemma och kollar på nån film på fyran den är typ fett skum. handlar om att kvinnor inte har kunnat föda barn på 18 år och nu är en gravid. och en massa sånt. jag har gjort matlåda oxå med majs i så nu stinker mina händer majs.

dagens tistel vill jag oxå ge till den person som lät sina hundar va ute under natten till söndag. dom skälde konstant tills jag somnade. fast det va inte så lätt. är det bara jag som inte förstår varför man låter sina hundar sova ute på nätterna. jag skulle aldrig låta hampus gö det. nej han vill ju sova inne under sitt täcke och mysa. jag skulle inte vilja sova ute och då vill nog inte dom det eller.

men nu ska jag kolla klart på min film

ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0