fika

idag va jag och jonte och fikade.haha det va lite kul.för först så åkte jag till honom på lördagen och då va han och jobbade. så jag sov där. och jag vill börja med och ge en stor fet elak tistel till grannen som spelade hög musik fram till nån gång efter 3på natten. jag kunde inte somna. det va allt från bsb till typ nått dunka dunka och till en massa annat skit. eller jag sov lite till och från men det va inte kul. och sen vill jag ge honom en hel hög med tistlar när han på morgonen klockan 09:30 började och spela musik igen så att jag vaknade. och när jag vaknar och är pigg så kan jag inte somna om. så det va bara och gå upp och gilla läget. jonathan låg och sov som en sten.inte så konstigt kankse han hade ju jobbat natt. så jag tillbringade morgonen med att sitta vid datorn och sen gå till sängen för att stirra så att han vaknade. för jag tyckte att han skulle gå upp. för jag ville och och fika. men han tyckte att jag skulle försöka och sova så jag försökte och lyckades. ända tills nån utan att nämna några namn hade ställt sitt alarm så att jag vaknade. men det gjorde inte han. haha så efter ett tag så började och och stirra igen så att han skulle vakna. så att vi kunde gå och tillslut så gick vi. men innan det så sa han -att han måde lite illa så han skulle nog bara ta en kopp kaffe. medans jag skulle ta en cafe latte och en skagen baguett. sen så kom han fram till att han bara skulle ta nått litet kankse bara nån liten bakelse. men jag tycker att deras baguetter är jätte goda. kan stark rekomendera dom. om man nu ska till rimbo om man nu råkar ha vägarna förbi. och det är inte på cissis utom på det andra stället som heter nått med en liten bit i. men aja tills ut så är vi framme till cafet och jag börjar med och inte hitta min plånbok får typ 10 panikångestattacker(den låg hemma). men sen så bestälde jag och jonte skulle ta en kaffe och en vetelängd. hon i kassan typ tittade så snet att jag trodde att hennes ögon skulle ramla ut. men hon ba jaha vilken smak. det jonte glömde säga va att han ville ha en vetelängdsbit för han fick en hel vete längd. hahahahaha gud vad jag garvade. för han skulle ju ba ta nått litet. men det gjorde inte mej nått för jag fick både baguette och efterrätt inte för att jag kankse behöver det med min kroppsform. men jag brukar inte ta nått extra för det. nej det va kul.

men nu så är jag hemma för jag åkte när jonte åkte till jobbet och så har jag kollat på beck. den va bra. och så håller jag på och göra matlåda. och av nån konstig anledning har jag fått för mej att jag ska äta böner. eeeee jag har aldrig ätit det i hela mitt liv nån gång. det enda jag har gjort med ärtor och böner är att skuta på varandra när det va ärtkrig. men men jag ska börja mitt nya nyttiga liv och allt som är äkligt är ju nyttigt så då måste ju bönor va jävligt nyttigt. fast jag ska inte ha så mycket ska gö en sallad med fetaost och paprika,tomater,gurka och sånt och så böner och lite pasta. ja jag vet pasta är inte nyttigt men jag måste ju ha nånting som man kan äta. nu jävlar ska kilorna rasa. eller haha det lär ju inte rasa på mej jag undrar vem det ska rasa på. har aldrig kännt den känslar snarare tvärtom. kläderna lixom krymper i tvätten. jävla tvättmaskin han anar inte hur dyrt det är att behöva köpa en ny garderob hela tiden.

aja eller så är det bara och inse att det blir och bada i vassen i år igen.





jag i min kläning som jag ser ut som nått från nån grekiskmytologi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har vägarna förbi Rimbo??? Ingen:P

2009-03-11 @ 17:12:26
Postat av: anna

haha ja inte många:)

2009-03-11 @ 21:08:08
URL: http://carlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0