går och går

vem är det som går och går men aldrig kommer fram..... jo men det är ju anna
jag har gått hem från sågen idag och igår och ska gå i morgon oxå. jag försöker och tänka på vad jag äter och att jag ska röra på fläsket. men det är så svårt. eller tråkigt är det oxå. har ätit gröt till lunch några dar för det är ju nyttigt. men man blir så hungrig efter ett tag. och det mamma gör ju inte saken lättare genom att ta med sig mat till mej som jag kan äta  om jag vill. det är är betydligt godare än den där gröten som ligger där(och nej jag har inte socker på utom äpple och kanel). så den här veckan så hade hon pasta köt och sån sås och det va jätte gott. och sen så hade hon tjockpannkaka med fläsk i och det är ju oxå jätte gott. men inte alls så nyttigt. men man måste ju unna sig lite. men inte för mycket. hehe det går inte så bra för mej. har även försökt och äta mycket sallad. men man tröttnar ju efter ett tag. och dragningen till pasta är för stor. hehe nej men jag brukar inte äta det så ofta nu för tiden. och då äter jag typ aldrig middag utom jag tar en riskaka eller två och så min smoothie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0