kycklingar

idag så har jag skyltat med lite kycklingar bara för att påsken börjar och närma sig sakta men säkert. och då gäller det och va ute i god tid. såg när jag va inne på ica( som jag nästan alltid är inne på det och h&m) att dom hade kycklingar med solglasögon. och jag tänkte att dom där bara måste vi ju ha på synsam. så jag gick dit och köpte en massa kycklingar och fjädrar i olika storlekar. alltid lika kul och handla när det är företaget som betalar. så jag la ner min skäl i den där kyckling skyltningen och jag måste ju säga att jag blev riktigt nöjd med den. och dom är ju såååå söta hehe.





sen så på morgonen så sa en tjej som praktiserar hos oss hon går typ sista året på optikerskolan. och jag hade min grå/vita blus på mej och ett gråt linne under och typ bara silver smycken och min silverfärgade namnskylt. +mina silver gubbnörd bågar.och hon ba men guuud annnna vad gråååå du är idag. och jag ba vadå grå. jag är INTE grå jag är silver. hmm så det så. bara för att jag inte ser ut som hon flower power. jag hade ju mitt hjärta och det är ju faxist rött.




sen har jag inte gjort så mycket idag va ute och gick en timme efter att jag kom hem från jobbet. och nu tänkte jag dricka en varm kopp och kolla på familjen annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Camilla

det e fint med silver!

Har du nån häst att rida nu för tiden?;)

2009-03-12 @ 20:14:52
URL: http://engstrom.webb.se
Postat av: Anonym

Är smalast snyggast? Vad tycker du?



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/jessica-simpson.html#comment*

2009-03-12 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback